DO GÓRY

Dla firm

Czy pamiętasz jakie są plusy posiadania lojalnego klienta?
 

Niskie ryzyko odejścia do konkurencji

Lojalny klient nie będzie chciał kupować u konkurencji ponieważ będzie czuł zobowiązanie i więź z Twoją firmą.
 

Duże szanse dalszych zakupów

Wracający klienci to największa wartość firmy. Generują dodatkowe zyski przy mniejszych kosztach reklamowych.
 

Brak wrażliwości na ceny konkurencji

Nawet jeśli konkurencja obniży ceny, lojalni klienci nie zmienią firmy, ponieważ cena nie jest głównym elementem decyzji.
 

Rozszerzenie zakupów nowych produktów

Idealny klient, któremu możesz proponować nowe produkty i usługi ponieważ zna firmę, jest jej pewny i szybciej się zdecyduje.
 

Polecanie Twojej firmy

Kiedy klient jest lojalny lubi firmę. Dzięki temu poleca ją znajomym, a to nowi klienci bez dodatkowych kosztów.

 

BIURO OBSŁUGI KLIENTA

infolinia 71 707 10 00

Przejdź do kontaktu »

© 2024 MONEYBACK